דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיטוף רכב - כל הטרנדים החדשים 

מאת    [ 26/12/2010 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3265 פעמים ]

עיטוף רכבים הוא תחום חדש יחסית בעולם הפרסום הישראלי. השיטה הזו, שנחשבת כיום לאחת היעילות בתחום הפרסום המסורתי, קיימת בישראל שנים בודדות בלבד. עם זאת, בתקופה האחרונה נכנסו עוד כמה חידושים בתחום עיטוף הרכבים, שמשפרים את השירות ללקוח ושומרים על עמידות מדבקת העיטוף.

מדבקות עיטוף רכבים עמידות יותר

כמו בכל תחום בתחילת דרכו, גם עיטוף רכב סבל מקשיי קליטה. אחד מהם התבטא במדבקות לא מתאימות עבור עיטוף רכב. התוצאה הייתה צבעים שדהו מהר מידי, מדבקות שהתקלפו או נשרטו בצורה מכוערת, הדבקה לא מדויקת ועוד.

היום ישנן כמה דרכים שמאפשרות למנוע את הבעיות הללו ולאפשר פרסום על רכבים מקצועי ועמיד לאורך שנים. ראשית, החומרים מהם עשויות מדבקות העיטוף עמידים יותר לנזקי מזג האוויר. ישנן מדבקות עיטוף רכבים שכוללות שכבת מגן (למינציה מיוחדת) ומגנות על המדבקה מפני מים, לחות ונזקי מזג אוויר נוספים.

בנוסף, מדבקות עיטוף מכוניות שמספקים בתי דפוס מקצועיים כוללות הגנה מקרני השמש, מה שמבטיח כי הפרסומת ומראה המדבקה יישארו כפי שהם לזמן ארוך ולא ידהו. למעשה, רוב המדבקות בהן נעשה שימוש לטובת עיטוף רכבים נותרות באותה איכות למשך שנים.

עיטוף מדויק יותר, בעזרת עיטוף רכבים דיגיטלי

אחד החידושים החשובים ביותר בתחום הוא מה שנקרא עיטוף רכב דיגיטלי. העיטוף (הצמדת המדבקה אל האוטו) נעשה בצורה מיוחדת, בעזרת מחשבים גרפיים, כך שהמדבקה מוצמדת בדיוק של סנטימטרים לכל חלקי הרכב.

בנוסף, שיטת ההדבקה הדיגיטלית באה לקראת הלקוח, אותו אדם שמעוניין בעיטוף הרכב שלו ומקלה עליו את הבחירה. בעזרת עיטוף רכבים דיגיטלי, הלקוח יכול לראות בהדמיה ממוחשבת את התוצאה הסופית – עוד לפני העיטוף בפועל. ישנם מקומות שמציעים גם מעצב צמוד ואף מספר סקיצות מהן הוא יכול לבחור את העיטוף המתאים לו ביותר.

עיטוף רכבים – וגם עיטוף משאיות, אופנועים ועוד

בתחילת הדרך, עיטוף רכבים נעשה ממש על פי הגדרתו המילולית: עיטוף רכב רגיל בלבד. אך עם השנים הטכנולוגיה אפשרה שדרוגים גם מההיבט הזה. וכך, אם בעבר בתי דפוס הציעו עיטוף מכוניות אך ורק לכלי רכב פרטיים או מכוניות מסחריות קטנות, היום התחום הזה נמצא במקום אחר.

עיטוף הרכבים מציע מדבקות פרסום מיוחדות גם לכלי רכב קטנים כמו אופנועים או קטנועים וכן לכלי רכב גדולים. כבר היום ניתן לראות על כבישי ישראל עיטוף משאיות או אוטובוסים מרשים, מדויק ומושך את העין.

...וגם סוגי מדבקות שונים

ההתפתחויות האחרונות בתחום הביאו גם לייצור של סוגי מדבקות שונים, במטרה להתאים את העיטוף כמה שיותר לבקשת הלקוח. כך, תמצאו היום מדבקות עיטוף המיועדות לחלק מהרכב, חיתוך של צורות או אותיות להדבקה מיוחדת, מדבקות רשת להצללת חלונות ועוד. אט אט, עיטוף רכבים הופך לאופציית הפרסום המועדפת על כל עסק, מה שיביא עימו כמובן חידושים נוספים בקרוב.

חברת פרסום רוטשטיין הינה עסק משפחתי שנוסד בשנת 1999 ומתמחה במיתוג ושילוט רכבים מסחריים, שילוט רכבים , שילוט משאיות ומסחריות. החברה כוללת סטודיו גרפי המומחה ביצירת מדבקות לרכבים ושילוט המיועד להיות בתנועה וכן צוות מתקינים מקצועי ואדיב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב